Selasa, November 02, 2010

PAS jamu arak kepada pengundi Cina

Gambar kotak-kotak bir di atas diambil di satu majlis ceramah PAS bersama kaum Tionghua

Pas berada dalam keadaan yang terdesak di Galas sekarang.


Mereka sanggup lakukan apa sahaja untuk mencapai kemenangan kerana mereka tahu peluang untuk menang agak sukar sekarang.

Majoriti pengundi melayu telah menolak Pas habis-habisan. Yang mereka boleh harapkan sekarang hanyalah kepada pengundi-pengundi cina yang akan menjadi kuasa penentu kepada kemenangan mereka.


Kerana itulah Pas bersungguh-sungguhan dan bermati-matian menjaga pengundi cina sekarang agar undi tidak lari. Mereka sanggup buat apa sahaja demi undi.

Gambar diatas membuktikan segalanya, kotak-kotak arak diatas dirakam di tempat Pas telah mengadakan satu majlis makan malam bersama pengundi cina di Bandar Baru Gua Musang dua malam lepas.

Arak pun araklah, asal boleh dapat undi. Pas sanggup buat apa sahaja demi undi. Negara pun boleh dijual kelak jika mereka memerintah kerana nak dapat undi.

Itulah Pas, dulu kini dan selamanya sentiasa berbohong. Perjuangan mereka bukan demi Islam, tetapi demi mendapatkan undi.

Selangor Daily Dotcom bertarikh Oktober 31st

2 ulasan:

Unknown berkata...

PAS Najis main ngan najis demi dapat undi apa lah Najis!!!

Tanpa Nama berkata...

jatuhnya empayar teokrasi satu masa dulu adalah kerana adanya persaingan menyebabkan pemain yang terlibat tidak ada pilihan selain mengintai sokongan dari kalangan bukan teoktratik.